czwartek, 3 stycznia 2013

*_*

Bo niewiele mamy dziś, poza miłością i życiem by je szanować i czcić.








W sumie u mnie nic nowego xd Szkoła- dom- komputer.

Moje postanowienie noworoczne- mniej żreć (w szczególności słodyczy) 

Dziś byłam na pobieraniu krwi. Niby aż tak nie boli ale na samą myśl że bd miała pobieraną krew  robi mi się ciemno przed oczami . :o

W szkole dostałam dwie 5 z rosyjskiego i ...  dwie 5- z matmy xd Bo przepisałam z neta . ;>

A jutro sprawdzian z historii więc przydałoby się trochę pouczyć. xd 


Co tam u Was słychać miśki ? <3


Buziaki. :*

37 komentarzy:

  1. ja też byłam na pobraniu krwi ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oryginalnie tu ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. hej , hej , nominujesz jeszcze może do Liebster Blog Award ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie nienawidze histori. ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię widoku krwi, nie mdleję ale nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za miły komentarz *.*
    Jejku nienawidzę pobierania krwi, współczuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię pobierania krwi :D i raczej nie polubię xd

    OdpowiedzUsuń
  8. tEŻ byłam ostatnio na pobieraniu krwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia *-*

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ta piosenke Taylor Swift <333

    www.modowo-kinia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie / obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog ;*
    zapraszam do mnie http://zakochanawwiosnie.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba to zostaw po sobie ślad, skomentuj lub zaobserwuj. ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny cytat powala mnie z nóg ! <3

    OdpowiedzUsuń