wtorek, 19 lutego 2013

Siemaa. :*



' Słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca, a Ty nie docenisz tego co masz, dopóki tego nie stracisz... '

Hehe kilka zdjęć z przymierzali z H&M. ;P 









 Kurcze, dawno nie pisałam. ; P Ostatni wpis dodałam 7 lutego.  Jakoś tak wyszło, nie miałam czasu, musiałam się uczyć xd Ogólnie nic nowego, zakupiłam (tzn, tata zakupił) PS3, jak na razie mam tylko jedną grę: Sports Champion, ale mam nadzieję że niedługo tata kupi inne gry. ;> 
Przed feriami nie było mnie w szkole, w poniedziałek zaliczałam sprawdzian z matmy z którego dostałam pałę , przydało by się poprawić.  A  czwartek zaczynamy lekturę z polaka- "Buszujący w zbożu" czytaliście ? Ja już prawie skończyłam i przyznam że to była najciekawsza ze wszystkich lektur. : ) . 


 

czwartek, 7 lutego 2013

" Nie patrz się na mnie, jeśli oczy masz puste,
nie zobaczę w nich uczuć, ale przejrzę jak w lustrze. "








Alee te ferie szybko mijają już czwartek. Jeszcze kilka dni i znów do szkoły ; x nie lubie tego ; /  Całe dwa tygodnie mam sprawdziany i jeszcze 4 musze zaliczyć -.- o bowwwwe !

Od niedzieli byłam u siostry ;D w sumie fajnie było, bawiłam się z moją siostrzenicą Julcią (4 latka) i Kacperkiem (2 latka) . Moje słodziakii *__* Żałuję że pojechałam, chciałabym jeszcze zostać. ;DD

 Dziś jade do maka z dziewczynami,  musze coś kupić mamie i tacie na urodzinki : P Nie mam pojęcia co ! ;>  Ja to mam problemy xd

A co tam u Was ? ^^

sobota, 2 lutego 2013

:*


' Sami tracimy już pamięć o tym,nowe miejsca, nowi ludzie i wciąż nowe kłopoty. ' 














 Ale te ferie szybko mijają, jeszcze tylko tydzień. ;c
I od poniedziałku jestem chora ; /  we wtorek przyjechała do mnie przyjaciółka, pojechałyśmy do Janek w środę zrobiłyśmy  sesyjkee : P < zdjęcia dodaj innym razem, teraz macie te stare > ;] 
W czwartek pojechałam do niej, tez chodziłyśmy po mieście, robiłyśmy fotki . Jutro jadę do babci na obiad i chyba zostanę u siostry ciotecznej na kilka dni . :) 
A i zrobiłyśmy sb czerwone końcówki, znaczy próbowałyśmy ale słaboo wyszły. ; (






A jak tam Wam ferie mijają ? ;D